Cavemen
|
|
Michael34 | Date: Monday, 02.04.2012, 19:02 | Message # 1 |
Private
Group: Friends
Status: Offline
| this Neanderthal has been adapted by Iwanicki and myself
|
|
| |
rgv1 | Date: Monday, 02.04.2012, 20:29 | Message # 2 |
Lieutenant colonel
Group: Administrators
| The men of civilization 4. They look harder than EE2.
Why do I see the icon on the naked woman?
|
|
| |
Michael34 | Date: Monday, 02.04.2012, 22:55 | Message # 3 |
Private
| Yes they are harder but please help me with this unit it cant harvest farms nor gather resources:(
|
|
| |
rgv1 | Date: Monday, 02.04.2012, 23:28 | Message # 4 |
Lieutenant colonel
| UnitType Lesorub { parent = Citizen properties { hitpoints = 30 rps = Citizen moveType = FootCitizen displayName = tx_utn_Lesorub_name verboseTooltip = vtt_unit_Lesorub } sounds { sndCmdMove = ["v_cit_m_ack_01" "v_cit_m_ack_02" "v_cit_m_ack_03" "v_cit_m_ack_04"] sndCmdAttack = ["v_cit_m_att_01" "v_cit_m_att_02"] sndSelection = ["v_cit_m_sel_01" "v_cit_m_sel_02" "v_cit_m_sel_03" "v_cit_m_sel_04"] sndDeath = ["fx_death_male_01" "fx_death_male_02" "fx_death_male_03" "fx_death_male_04" "fx_death_male_05" "fx_death_male_06" "fx_death_male_07"] } abilities [ Move {speed = 1.15; angSpeed = 720; angAccel = 720} LOS { range = 5 } Build { repairRate = 4 } GatherFarm { treeCuttingRange = 0.9; // at this range, the axe of the citizen contact tree trunk otherRange = 0.8; dropoffRange = 0.7; carryLimit = 15; farmCarryLimit = 15;
// Food Resource gather rates. This is the amount of the resource gathered per second. animalRate = 2.00; // this is the gather rate from animals foodRate = 1.50; // this is the gather rate from forage patch forageTreeRate = 0.95; // this is the gather rate from forage trees farmRate = 1.00; // this is the gather rate from farms
// Other basic resource gather rates. This is the amount of the resource gathered per second. woodRate = 0.85; stoneRate = 0.85; goldRate = 0.85; tinRate = 0.85; ironRate = 0.85; saltpeterRate = 0.85; oilRate = 3.4; uraniumRate = 3.4;
} Garrisonable { garrisonTypes = [ UniWarehouseOilDerrickCityCenter Fortress Tower NavalTransport SeigeTower AirTransport ] } ] icon = icon_unit_Lesorub }
|
|
| |
rgv1 | Date: Monday, 02.04.2012, 23:28 | Message # 5 |
Lieutenant colonel
| UnitModel Lesorub { Parent = BaseHuman ChildNames = [ UnitShadow ] DefaultModel = Lesorub.NIF States = [ { StateName = Idle AnimName = sh_citizen_idle01.kf AnimVariants = [ sh_citizen_idle04.kf sh_citizen_region01.KF sh_citizen_season01.KF ] AnimVariantsWeights = [ 0.2 0.1 0.1 ] TextKeys = [ { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Build_Hammer KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Mine_Pick KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Haul_Stretcher KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Scythe KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Bag KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Wood_Axe KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Haul_Stretcher KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_bowl KeyTime = 0 }
] } { StateName = Walk AnimName = sh_citizen_walk01.kf TextKeys = [ { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Build_Hammer KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Mine_Pick KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Haul_Stretcher KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Scythe KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Bag KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_bowl KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Wood_Axe KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Haul_Stretcher KeyTime = 0 } ] } { StateName = Attack1 AnimName = sh_citizen_attack01.KF TextKeys = [ { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_bowl KeyTime = 0 } { Name = PLAY_SOUND Data = fx_battle_swing KeyTime = 1.25 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Build_Hammer KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Mine_Pick KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Haul_Stretcher KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Scythe KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Bag KeyTime = 0 }
{ Name = SHOW_NODE Data = Tool_Wood_Axe KeyTime = 0 } ] } { StateName = Death AnimName = sh_citizen_death01.KF } { StateName = Mine AnimName = sh_citizen_tool_mine_PickAxe.KF } { StateName = CarryWood AnimName = sh_citizen_tool_haul.KF TextKeys = [ { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Build_Hammer KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Mine_Pick KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Wood_Axe KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Scythe KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Bag KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_bowl KeyTime = 0 } { Name = SHOW_NODE Data = Tool_Haul_Stretcher KeyTime = 0 } ] }
|
|
| |
rgv1 | Date: Monday, 02.04.2012, 23:29 | Message # 6 |
Lieutenant colonel
| { StateName = ChopWood AnimName = sh_citizen_tool_wood_axe.KF TextKeys = [ { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_bowl KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Build_Hammer KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Mine_Pick KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Haul_Stretcher KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Scythe KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Bag KeyTime = 0 }
{ Name = SHOW_NODE Data = Tool_Wood_Axe KeyTime = 0 } { Name = PLAY_SOUND Data = Resource_wood KeyTime = 0.46 } ] } { StateName = MineGold AnimName = sh_citizen_tool_mine_PickAxe.KF TextKeys = [ { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_bowl KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Build_Hammer KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Wood_Axe KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Haul_Stretcher KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Scythe KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Bag KeyTime = 0 }
{ Name = SHOW_NODE Data = Tool_Mine_Pick KeyTime = 0 } { Name = PLAY_SOUND Data = Resource_gold KeyTime = 0.46 } ] } { StateName = MineStone AnimName = sh_citizen_tool_mine_PickAxe.KF TextKeys = [ { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_bowl KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Build_Hammer KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Wood_Axe KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Haul_Stretcher KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Scythe KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Bag KeyTime = 0 }
{ Name = SHOW_NODE Data = Tool_Mine_Pick KeyTime = 0 } { Name = PLAY_SOUND Data = Resource_stone KeyTime = 0.46 } ] } { StateName = GatherSaltpeter AnimName = sh_citizen_tool_mine_PickAxe.KF TextKeys = [ { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_bowl KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Mine_Pick KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Wood_Axe KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Haul_Stretcher KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Scythe KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Bag KeyTime = 0 }
{ Name = SHOW_NODE Data = Tool_Build_Hammer KeyTime = 0 } { Name = PLAY_SOUND Data = Resource_saltpeter KeyTime = 0.46 } ] }
|
|
| |
rgv1 | Date: Monday, 02.04.2012, 23:29 | Message # 7 |
Lieutenant colonel
| { StateName = FarmPlanting AnimName = sh_citizen_tool_farm_seedbag.KF TextKeys = [ { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_bowl KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Build_Hammer KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Mine_Pick KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Wood_Axe KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Haul_Stretcher KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Scythe KeyTime = 0 }
{ Name = SHOW_NODE Data = Tool_Farm_Bag KeyTime = 0 } ] } { StateName = FarmHarvesting AnimName = sh_citizen_tool_farm_scythe.KF TextKeys = [ { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_bowl KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Build_Hammer KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Mine_Pick KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Wood_Axe KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Haul_Stretcher KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Bag KeyTime = 0 }
{ Name = SHOW_NODE Data = Tool_Farm_Scythe KeyTime = 0 } { Name = ATTACH_VISUAL Data = FX_Wheat_Harvest_1 KeyTime = 0 } ] } { StateName = Forage AnimName = sh_citizen_tool_farm_forage.kf TextKeys = [ { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_bowl KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Build_Hammer KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Mine_Pick KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Wood_Axe KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Haul_Stretcher KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Bag KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Scythe KeyTime = 0 } ] } { StateName = TreeForage AnimName = sh_citizen_tool_farm_forage02.kf TextKeys = [ { Name = SHOW_NODE Data = Tool_Farm_bowl KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Build_Hammer KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Mine_Pick KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Wood_Axe KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Haul_Stretcher KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Bag KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Scythe KeyTime = 0 } ] } { StateName = ReturnResources AnimName = sh_citizen_tool_haul.KF TextKeys = [ { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_bowl KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Build_Hammer KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Mine_Pick KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Wood_Axe KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Scythe KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Bag KeyTime = 0 } { Name = SHOW_NODE Data = Tool_Haul_Stretcher KeyTime = 0 } ] }
|
|
| |
rgv1 | Date: Monday, 02.04.2012, 23:29 | Message # 8 |
Lieutenant colonel
| { StateName = Build AnimName = sh_citizen_tool_build_hammer.KF TextKeys = [ { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Mine_Pick KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_bowl KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Wood_Axe KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Haul_Stretcher KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Scythe KeyTime = 0 } { Name = HIDE_NODE Data = Tool_Farm_Bag KeyTime = 0 } { Name = SHOW_NODE Data = Tool_Build_Hammer KeyTime = 0 } { Name = PLAY_SOUND Data = Citizen_build KeyTime = 0.4 } ] } { StateName = Flinch AnimName = sh_citizen_protect01.KF } { StateName = BeingThrown AnimName = sh_citizen_flying01.KF AnimVariants = [ sh_citizen_flying02.KF ] AnimVariantsWeights = [ 0.5 ] } { StateName = ThrownDeath AnimName = sh_citizen_ground_death01.KF } ] // end states UIRenderingParams { xOffset = 0.01 yOffset = 0.33 zOffset = -10.00 scale = 3.07 angle = 23.68 } }
|
|
| |
rgv1 | Date: Monday, 02.04.2012, 23:30 | Message # 9 |
Lieutenant colonel
| look like a lumberjack made in the mod ee4
|
|
| |
rgv1 | Date: Monday, 02.04.2012, 23:37 | Message # 10 |
Lieutenant colonel
| DefaultModel = Lesorub.NIF - Your model. You should make your man are mandatory on the basis of the skeleton of the worker, and keep all his tools.
|
|
| |
Michael34 | Date: Tuesday, 03.04.2012, 12:34 | Message # 11 |
Private
| Thanks rgv1, the problem is iwanicki added club to the model, my code is just like yours but for the club (that also must be hidden when not used)
|
|
| |
rgv1 | Date: Tuesday, 03.04.2012, 16:21 | Message # 12 |
Lieutenant colonel
| added club? If it interferes with - delete it. What makes the club?
|
|
| |
Michael34 | Date: Wednesday, 04.04.2012, 01:12 | Message # 13 |
Private
| the club is used to attack
|
|
| |
rgv1 | Date: Wednesday, 04.04.2012, 10:02 | Message # 14 |